Informacja publiczna
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Chodzieży jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1429).
Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, PCUW powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie wskazanej we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje PCUW, uniemożliwiają udostępnienie informacji we wskazanej formie lub sposobie. W takiej sytuacji PCUW powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i określa, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie.
Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych przez PCUW, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Jak złożyć wniosek
Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przekazać do Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Chodzieży, w jeden z niżej wymienionych sposobów:
- przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów 14A, 64-800 Chodzież
- złożyć osobiście w Sekretariacie PCUW, ul. Wiosny Ludów 14A, 64-800 Chodzież, I piętro, pok. 8
- przesłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@pcuwchodziez.pl
- w formie dokumentu elektronicznego, poprzez platformę e-PUAP
Jeżeli wnioskodawca chce otrzymać odpowiedź pocztą elektroniczną to musi bezwzględnie podać adres e-mail na jaki ma być ona wysłana.